Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!

Καλή χρονιά λοιπόν φίλοι μου bloggers και μη. Όχι δεν σας ξέχασα, όχι δεν τα παράτησα και κυρίως ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΩ. Απλά λόγω των εορτών βγήκαμε ελαφρώς εκτός προγράμματος. Είναι κι αυτά τα οικογενειακά τραπεζώματα στη μέση που αν μη τι άλλο με βγάλανε αυτές τις μέρες εκτός κουζίνας.
Κατ'αρχάς , χρόνια πολλά στον άντρα μου που γιόρταζε τα Χριστούγεννα και είναι ο Νο1 δοκιμαστής των πειραμάτων μου. Έπειτα, χρόνια πολλά στη μανούλα μου που γιόρταζε τα Θεοφάνεια και είναι η αιτία που αγάπησα την κουζίνα και Νο2 ένθερμος υποστηρικτής της προσπάθειάς μου. Και να μην ξεχάσω και τη Vicky Tzivara που με βοηθάει επίσης με τις δικές της συνταγές. Χρόνια πολλά Βικάκι και σε σένα λοιπόν!!!
Υπόσχομαι από δω και πέρα να επιστρέψω δριμύτερη με περισσότερες γλυκές και αλμυρές γεύσεις - απολαύσεις.
Χαίρομαι να μαθαίνω ότι "ξέρεις έκανα την τάδε συνταγή και βγήκε τέλεια"!!! Με κάνει να προσπαθώ περισσότερο και αισθάνομαι ότι δεν είμαι μόνη ρε παιδί μου.....κάποιος μας παρακολουθεί!!!
Καλή χρονιά λοιπόν, με ΥΓΕΙΑ πάνω απ'όλα, ευτυχία και πολλά χαμόγελα. Ας προσπαθήσουμε όλοι με τον τρόπο μας.... δε θέλει κόπο το χαμόγελο !!! Και ας νοστιμίζουμε καθημερινά τη ζωή μας.... το φαγητό εκτός από βασική ανάγκη επιβίωσης, είναι και μια από τις λίγες απολάυσεις που μας έχουν απομείνει. Και τι πιο όμορφο από μια οικογένεια συγκεντρωμένη στην τραπεζαρία με γεμάτα πιάτα και ποτήρια!!!
Χρόνια πολλά - Χρόνια καλά - Χρόνια ευτυχισμένα !!!

1 σχόλιο:

  1. Σνιφ σνιφ σνιφ....Συγκινηθηκα βρε παλιοκοριτσο... Λιγο αργησα βεβαια αλλα τωρα το διαβαζω!!
    Το Θεο ξεχασες να ευχαριστησεις (I wanna thank my husband, my mum, my fans for all their support...blah blah blah) LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή